Välkommen gröna, granna, sköna, sanna sommar...

Linköping visar sig från sin bästa sida idag. Solen gassar från en klarblå himmel, människorna slänger av sig sina kläder och vallfärdar till gräsplättar, uteserveringar och parkbänkar och alla man möter ser glada ut. Underbart!

Själv har jag nyss kommit hem från systemet, det är nämligen dags för helhelgsfest igen... Puuh! Knappt så man hämtat sig från festivalen förra helgen, men.. det ska bli kul det här ändå! :) 

Ikväll väntar togasittning och togafest, vilket betyder att jag ska försöka se utungefär nånting såhär...  

Bildbevis ska självklart upp så småningom.
Och imorrn väntar redan från klockan elva en heldag med tävlingar (vi ska vara utklädda till ett gäng fångar, mitt namnförslag var "Skönligan"), och sen finfest på kvällen. Märker nu när jag skriver att jag faktiskt tycker det ska bli riktigt roligt! :)

Nej, dags att köra ett sista plugg-ryck (den delen går fortfarande sämre än jag någonsin trott), sen så ska lakan strykas, ölen kylas och håret lockas...

Ha en underbar helg alla ni fina!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0