KÄRLEK.

Som om det var någon som tvivlade efter mitt förra inlägg. Som om jag behövde övertalas mer. Som om det fanns någon tvekan i mitt bröst... Alltså HERREGUD. Har nyss suttit och varit helt förblindad av glädjetårar över vilken fantastisk respons jag fått från förra inlägget. Vilka underbara människor jag har ynnesten att omge mig med, tänk vilken obeskrivlig tur jag har haft att just jag fick bli en del av den här familjen... tänk hur bortskämd av kärlek man kan bli.

När man tror att man inte kan älska någon mer så byggs hjärtat ut med en sovalkov, en rymlig tvåa, en takvåning... Ja, herregud. Nu ska jag packa klart och ladda inför resan hem imorgon och sen ska jag bara passa på att älska allt jag bara orkar hela helgen! För med dessa människor så får jag alltid tiotusenfalt tillbaka.

Nej, det finns inga ord, bara en jävla massa kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0