Jag sitter egentligen och tentapluggar...

...men var bara tvungen att kika in här en jättekortis. Tänk vad spännande i princip ALLT annat blir när man borde sitta med näsan i lagtexter. ;)

Ville bara skriva att jag just den här sekunden är gööörlycklig! På fredag klockan tolv sätter jag mig nämligen på ett tåg hem till Sundsvall där en helg med helt fantastiska människor väntar. Skitsamma hur tentan går på torsdag, det får bli ett senare problem... Dessutom har jag spontanbokat en resa till Sthlm under sista April-helgen och kommer få spendera hur många timmar som helst med den här gobiten! ♥



Hihiiii, som jag längtar!!!

Nej, en snabbis var det. :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sylle

Babe! Vilken underbart avslutning på en hekstisk dag! Att få kolla in i din blogg och se massa härliga bilder på oss! Jag är så lycklig att du kommer! Kan knappt vänta! vill bara att tiden ska gå nu...snabbt! Älskar dig! Puss Puss

2011-03-29 @ 18:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0