Glaaaad.

Efter en morgon med inte ett utan TVÅ exploderade däck, och en räkning på 500 spänn, lite ångest över extrakostnader till förbannade SJ som aldrig kan vara i tid (jag hatar att vara såhär fattig!) och såklart över psykologitentan som närmar sig med stormsteg blev dagen plötsligt mycket bättre.

Jag fick VG på den erkänt svåra Sociologitentan och imorrn är det jag som drar till Paris.
Let's just say: det kunde varit värre.

Kvällen ämnar jag ägna åt att för ovanlighetens skull klappa mig själv på axeln, packa, möjligtvis plugga lite (men troligtvis inte) och försöka komma i säng i tid. Klockan 04:40 står det nämligen en taxi här ute och väntar på mig.
Är det nån som är vaken är ni mer än välkomna att ringa där vid 4 och kolla om jag är vaken...;)

Annars hörs vi när jag är tillbaka! (Tisdag kväll...)

Puss! Baguette! Petit! Eiffel! Brie! Ja, och sånt som kanske normaltalande fransmän hade sagt; Au revoir.

Kommentarer
Postat av: Pulky

GRATTIS! Vad bra du är! Och ha det så sjukt jäkla underbart nu, okej? Bara njuuut! Så hörs vi i slutet av nästa vecka och skvallrar om allt, okej? ;) Je t'aime! PUSS!

2010-02-11 @ 20:59:22
URL: http://hultan.blogg.se/
Postat av: Emeliiie

Jag är bara liiiite avis ;)



Men jag vill också skvallra med er! Saknar mina favvotjejer. Puss!

2010-02-12 @ 09:28:14
Postat av: anapanda

grattis till VG'et! :)



ha det bra i Paris! ♥

2010-02-24 @ 17:36:11
URL: http://anapanda.webblogg.se/
Postat av: It´s you and me baby ! - Tre tävlingar pågår i min blogg nu - delta :)

Gillar din text på headern ;D

2010-02-24 @ 17:39:40
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0