Joråsåattvahettereokejrocknroll...

Fråga: Vad gör man när man känner sig krasslig, tackar nej till klassen som ska ut till Flamman och bestämmer sig för att skriva klart inlämningsuppgiften om Marx, Weber och Durkheim istället?

Svar: Tydligen så äter man godis, ger inlämningsuppgiften fingret (vilket man självklart kommer ångra imorgon, men det gåååår ju bara inte!) och lyssnar på underbara klip på youtube såklart.

Så många minnen! Så mycket känslor! Och jag vet att musik är väldigt personligt, men jag blir alldeles varm i magen av bland annat de här:



Alltså... hade jag inte varit så vansinnigt förälskad i Fredrik redan hade jag nog åkt dit rejält på Adam Lambert. Alla klipp på youtube som är av bra kvalité gick tyvärr inte att "sno", så ni får gå in och kolla själva ;)


Den här såg jag för flera år sen och tyckte den var så vansinnigt mysig. Att han bara är 19 år här, lilla Paulo... känns sådär avklätt och ärligt, passar alldeles ypperligt såhär på fredagsnatten. :) (insåg just att jag borde somnat för länge sen)



Äsch, kanske dags att göra det..?

Ja, godnatt säger vi väl då. Sov gott! :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh! Paulo Nutini har jag precis börjat lyssna på! Älskar den här låten. Hörde en låt av honom för några år sen och tänkte att jag skulle kolla upp honom, men blev aldrig av. Men nu, som jag skrev rätt nyss, så mamman i familjen där jag fått jobb spelade honom för mig, och jag blev lite kär igen :)



Puss!

2009-11-07 @ 00:32:27
URL: http://hultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0